Teatre argentí per no repetir la dictadura

20 minutos - Agenda, 22/5/2006
Lunes 22 de mayo de 2006.

Els actors Héctor Alterio i Cecilia Rossetto participaron de la roda de premsa amb Marta Bello de la Red Argentino Europea por el Derecho a la Identidad. Els actors presten la seva imatge compromesa al cicle Teatro por la Identidad, que organitza la Plataforma Argentina contra la Impunidad i que es desenvolupa als Teatres alternatius de Barcelona fins el 12 de juny.

Teatro por la Identidad és una associació que es va constituir l’any 2000 com una entitat de suport a les mares de la plaça de Mayo i la seva recerca dels nadons apropiats per la dictadura.

Els cicles d’obres de teatre es van allargar fins el passat any 2005. I de tots els joves que van presenciar les representacions com espectadors a Buenos Aires, un total de 8 van recuperar la seva veritable identitat, la que els hi havia robat la història.

La coordinadora de sales alternatives recolza aquest cicle, que avui dilluns revisa els espectacles Hija de la dictadura argentina, Pa(r)ís, Músika del sur dúo, Ella i Manos grandes.

Terol, 26. ( 20.30 h.). Gratis.